נגישות

keyboard_navניווט בעזרת מקלדת


black_white

גווני שחור - לבן

color_reverse

צבעוניות הפוכה

readable_content

גופן קריא


font_big

גופן גדול

font_normal

גופן בינוני (דיפולט)

font_small

גופן קטן


reset_accessabilityביטול הנגישות


acessability_statementצהרת נגישות


לוח טיוליםצור קשר
צרו איתנו קשר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור איתכם קשר תוך דקות ספורות

הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות באתר.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש
ניתן לנווט באמצעות המקלדת
תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות
האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים
האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות
ניתן להגדיל את הגופן לשלושה גדלים שונים
ניתן לשנות את הגופן לקריא יותר
הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים
ניתן לשנות את ניגודיות הצבעים על בסיס רקע כהה
ניתן לשנות את ניגודיות הצבעים על בסיס רקע בהיר
האתר מותאם לעיוורי צבעים

הבהרה

יש לציין כי חרף מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר הונגשו. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות. במידה ונתקלתם בבעיה, הנכם מוזמנים לשלוח לנו משוב.

צור קשר

ארגון טיול אישי

טיול מאורגן אישי

כחלק בלתי נפרד מחברת מסעות פיתחנו את המחלקה למטייל העצמאי הפונה ללקוחות המעוניינים בטיול איכותי, אך לא כחלק מטיול מאורגן. המחלקה למטייל העצמאי יוצרת טיולים אל מחוזות רחוקים, כאשר הטיול יכלול את כל מרכיבי הטיול ,לרבות מדריך טיולים אישי ומקצועי וכל טיסות הפנים- באם ישנן. במקביל המחלקה מטפלת גם בלקוחות העסקיים המעוניינים להעשיר את זמנם בחו"ל. אנו מציעים את כל סידורי קרקע האפשריים כגון העברה משדה התעופה למלון (עם בחור שמחכה עם שלט "ברוך הבא מר. כהן"), מגוון סיורים יומיים בכל עיר בעולם, חבילות מוזלות למינימום 3 לילות כול העברות משדה התעופה, כרטיסי רכבות, טיסות פנימיות, ועוד ועוד ועוד.

מחלקת מסעות מטפלת גם בלקוחות המעוניינים בנופש רומנטי ומפנק ביעדים אקזוטי כגון איי סיישל, האיים המאלדיבים, זנזיבר ומאוריציוס. אנו מציעים חבילות כולל טיסות והעברות ליעדים אלו שאין אחד שלא חוזר מוקסם.

טיול מאורגן אישי – לרקוד על כל החתונות

פעם, היינו מחלקים את עולם המטיילים לשניים – אלה שלא צריכים טיולים מאורגנים – הם מוצאים טיסות בעצמם, מתכננים בעצמם, הולכים בעצמם, וחוזרים – נכון, בעצמם. מנגד, ישנם אלה שנוסעים רק בטיולים מאורגנים. הם מעדיפים שאחרים יתכננו ויכינו, והם יטיילו בקבוצה עם מדריך. זו הדרך שלהם להרגיש בטוחים, וזה לגמרי בסדר.

בתקופה האחרונה נמצאה דרך ביניים בין שתי הגישות – קוראים לה: טיול מאורגן אישי. טיול מאורגן אישי מיועד לאנשים שרוצים עדיין לטייל לבד, אולם אינם רוצים לבזבז זמן בתכנון עצמי של המסלול, בחירת הטיסות ומקומות הלינה, ואיתור כרטיסים לאטרקציות. טיול מאורגן אישי מתוכנן כולו על ידי אנשי מקצוע, ואתם המטיילים תקבלו את המוצר המוגמר – טיול מוכן, בדיוק לטעמכם, מתאים לצרכים שלכם.

כיצד מרכיבים טיול מאורגן אישי ?

תכנון טיול מאורגן אישי מתחיל בפגישת היכרות בחברת "מסעות", בה תציגו את מטרת הטיול שלכם, טעמכם, מה מעניין אתכם ומה אתם מחפשים, ומה התקציב שאתם מעוניינים להשקיע. תנו לדמיון שלכם להשתולל וספרו לנו מה חלום הטיולים שלכם.

על פי מה שתספרו על עצמכם ועל הטיול שאתם רוצים לבצע, נכין עבורכם שלד כללי של טיול מאורגן אישי, ונלך להכין שיעורי בית, בהם נתכנן עבורכם לפרטי פרטים את הטיול שאתם מבקשים. את התוצר המוגמר נגיש לכם, נשנה לפי הערותיכם, וקדימה – סעו לשלום.

מה כוללת תוכנית טיול מאורגן אישי?

תוכנית מוגמרת של טיול מאורגן אישי כוללת את כל מה שתזדקקו לו במהלך החופשה שלכם – הטיסות, כמובן, ורכב שכור אם צריך, מקומות לינה, רשימת אתרים שחובה לראות בארץ היעד שלכם, מסלולים שיחברו אתכם בין האתרים האלה, והמלצות על מסעדות מוצלחות, מקומות מומלצים לשופינג, מוזיאונים מעניינים, רשימת טלפונים שצריך, ואפילו כרטיסים לאטרקציות אם תרצו. טיול מאורגן אישי יאפשר לכם לארגן את הזמן שלכם בצורה אופטימלית, אבל עדיין להרגיש אדונים לעצמכם ולבצע את הטיול בקצב שמתאים לכם.

טיול מאורגן אישי – אפשר גם עם מדריך

במידה ואינכם רוצים לבצע טיול מאורגן אישי לבד, תוכלו לנסוע גם עם מדריך אישי או לפגוש מדריך מקומי בארץ היעד, שיהיה שלכם בלבד. מדריכים אלה נבחרים בקפידה רבה, הינם דוברי אנגלית, וכמובן מכירים היטב את היעד שלכם והשפה המדוברת בו. מדריך אישי יתן לכם שירות אישי ומוקפד, ויוביל אתכם לאורך המסלול בדיוק כפי שתכננו יחד.

טיול מאורגן אישי של חברת מסעות

חברת מסעות מתמחה בבניית טיול מאורגן אישי , נשמח לארגן עבורכם את הטיול האישי הבא שלכם. בין אם תרצו טיול עם מדריך ובין אם לאו, נפיק בשבילכם תוכנית טיול מאורגן אישי מפורט ומדוקדק, כולל הוראות הגעה לכל מקום וכל מה שנדרש לטיול מתוזמן ואידיאלי. כל שישאר לכם יהיה לקחת את הטיול בקצב שלכם, לעקוב אחר ההוראות שלנו וליהנות, ליהנות, ליהנות.

טיולים מאורגנים ליחידים הם הדרך שלכם לטייל, וחשוב לבחור את האנשים המקצועיים ביותר שיעשו את זה בשבילכם. רק אנשי מקצוע איכותיים, בעלי ניסיון בתחום של טיולים מאורגנים וכמובן טיולים מאורגנים ליחידים ייתנו מענה מושלם לדרישותיכם.

חברת "מסעות" היא בדיוק המקום לארגן טיולים מאורגנים ליחידים לכל יעד בעולם. המקצועיות והניסיון בתכנון טיולים מאורגנים ליחידים הופכת אותה לכתובת הטבעית לכל מי שמחפש טיולים מאורגנים איכותיים ומעניינים בכלל, וכמובן טיולים מאורגנים ליחידים בפרט. רמת השירות, המקצוענות, כוח האדם העומד בחברה לרשותכם – כולם יחד חוברים כדי לבנות את הטיול הטוב ביותר עבורכם. לכן כשאתם חולמים על טיולים מאורגנים ליחידים בפעם הבאה, תפנו ל"מסעות" והחלום יתגשם!

צור קשר