נגישות

צרו איתנו קשר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור איתכם קשר תוך דקות ספורות

הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות באתר.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

ניתן לשנות את ניגודיות הצבעים על בסיס רקע בהיר
האתר מותאם לעיוורי צבעים

הבהרה

יש לציין כי חרף מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר הונגשו. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות. במידה ונתקלתם בבעיה, הנכם מוזמנים לשלוח לנו משוב.

חזרה למדריכים

דרור ישראלי

לאחר לימודי הנדסה בארה"ב המשכתי לשהות שנים רבות בניכר במקומות אקזוטיים כגון האיים הקריביים, תאילנד וסין כאשר אני מעורה בחיי התושבים לצורך עבודתי ומקיים מגע הדוק עם התרבות, השפה והמנהגים כדי להבין טוב יותר את עובדיי. כאשר הגעתי לישראל החלטתי לשתף בחוויותיי את קהל המטיילים בישראל תוך הדרכת טיולים למקומות אילו ואחרים. יש לי סיפורים רבים על חוויות יוצאות דופן ממקומות שונים בעולם, החל מצלילה לצד כריש לוויתן ענק בתאילנד, טקסי וודו בהם נטלתי חלק באיים הקריביים, מנהגי חיים שונים ומאכלים אליהם נחשפתי בארבע שנות מגוריי בסין ועוד. לאורך השנים ראיתי את ההתפתחויות החברתיות, התרבותיות והכלכליות במקומות בהם הייתי, התפתחויות המשפיעות על ההווה של האנשים הגרים במקומות אילו. תמיד חיפשתי את הים והחופים כדי לעשות את אשר אני אוהב, ספורט ים, או סתם ארוחת ערב לאור השקיעה באיים קסומים. הנוסעים אשר הצטרפו אלי לטיולים בעבר, חוו בנוסף לחוויות המקום אליו נסענו אף סיפורים חוויות והשוואות למקומות אחרים בעולם דבר אשר העמיק את חווית הטיול. יעדי ההדרכה שלי: ספרד, הקנריים, פורטוגל, סקנדיניביה, מזרח אסיה (סין, יפן, וייטנאם וקמבודיה, אינדונזיה, פיליפינים, סרי לנקה, בורמה), איחוד האמירויות, מרכז אמריקה ודרום אמריקה.

הטיולים הבאים של דרור

מכתבי תודה לדרור

דרור ישראלי, פורטוגל 9.2015

12בספטמבר 2015
למדריך דרור ישראלי
פורטוגל  מדירה - 1 בספטמבר 2015.
דרור,
היום אנחנו מסיימים את הטיול המאורגן שיצאנו לפני 12 יום וחשוב לנו להודות לך אישית-
לא אומרים את שבחו של אדם בפניו אך אנו נחרוג ונאמר לך שבחים  בפניך.
במהלך הטיול גילינו אדם נבון צנוע חכם בעל ידע ויחסי אנוש מצוינים אדם עם סבלנות וסובלנות.
עשית כל מאמץ להצלחת הטיול דבר שבהחלט אינו קל.
נציין את הידע אשר הפגנת והעברת אלינו במינון הנכון ובזמן הנכון
ובסופו  של יום כשהגענו לבתי המלון חיכו לנו בזמן וברגעים קיבלנו את החדרים ראינו כמה מאמץ זה הצריך.
גם לארוחות הצהרים תמיד דאגת שכל אחד יקבל את מבוקשו גם כאן היה מאמץ ניכר שלך ואתה ראוי גם על כך להערכה.
אנו מודים לך שלא חסכת כל מאמץ ועבדת ממש קשה כדי שאנו נחווה בצורה הטובה ביותר את התרבות וההיסטוריה של המקומות הרבים מאוד בהם ביקרנו.
והתרגשנו להיות במקומות שחיזקו בנו את יהדותנו ולקבל בכבוד את אמונתו של האחר.
ולא נשכח את הכרמים והיקבים.
נשמח לטייל איתך בעתיד ונשמור על קשר

- אופירה לנדס ונחום רפופורט

דרור ישראלי, פורטוגל 9.2016

שלום רב.
חזרנו מטיול בפורטוגל ביום שישי 22.7.
ברצוני לציין את שביעות רצוננו מהמלווה קבוצה, דרור ישראלי.
דרור אדם מיוחד במינו,רגוע שקט משרה אוירה מאוד נעימה בקרב הנוסעים.
בזכותו התגבשה קבוצה טובה וממושמעת,עמידה בלוח זמנים מדויק
ההדרכה שלו מעל ומעבר, כולל תרגום של המדריכים המקומיים.
אדם בעל ידע רב מאוד (אנציקלופדיה מהלכת), הסברים ברורים ותמציתיים.
התחשב וענה לכל שאלה ובעיה.
מאחל בכל טיול מלווה כמו דרור.
תודה על טיול מהנה.

אבי וסוזי סודאי.

דרור ישראלי, סין 7.2015

לכבוד                                                                                                               יולי  2015

הנהלת חברת "מסעות"

חזרנו מטיול של חברתכם לסין בהדרכת המדריך  דרור ישראלי,

אנו רואים לעצמנו חובה נעימה לציין בסיפור רב את שביעות רצוננו המלאה מהטיול.

תכנון המסלול, אתרי הביקור, טיב המלונות, איכות הארוחות (למעט ארוחה אחת במסעדה מחוץ לעיר שהייתה ברמה ירודה) ומופעי הפולקלור המקסימים.

אין ספק שהושקעה מחשבה רבה בתכנון הטיול והתוצאה בהחלט מדברת בעד עצמה.

אי אפשר לסיים מבלי לציין את הגורם המרכזי לדעתנו  - ולדעת כל מטיילי הקבוצה -  להצלחת הטיול והכוונה כמובן למדריך דרור ישראלי.

כבר ממפגש הקבוצה התרשמנו שאנחנו "בידיים טובות". בעל ידע מעמיק, נעים הליכות, צנוע, שולט היטב בלוח הזמנים, באתרי הביקור, ובהתנהלות עם המקומיים והכל בשקט אופייני וברוגע. מעביר את הזמן באוטובוס בצורה מיטבית, בעל יחסי אנוש בלתי רגילים – ממש נדיר.

בכבוד רב,

מדריכנו בקובה וקוסטה ריקה

מהוואנה המתחדשת, דרך השירים בקצב הסלסה והספרדית המתנגנת, אל קוסטה ריקה,
המישורים, היערות, דרך הרי הגעש והאתגרים הרבים שחווינו במשך שבועיים –
קבוצה של 23 איש מ  13.4.16  עד 28.4.16, שהתגבשה בזכות ..
"הציפור הישראלי המזמר וקורא בחג החירות לבן ובת" הלא הוא דרור.
דרור מתנהג בשלווה ושקט פנימי, נמנע מעימותים, מזהה שגיאות ומתקנם.
תאום לוחות הזמנים נעשה ללא סטיות תוך הסבר יומי, נראה כאילו המסלול זורם בקלות
ללא תקלות, אך לנו ברור שיש מישהו שדואג וגורם לזה להראות כמעשה פשוט.
דרור שולט בחמש שפות ולאורך כל הטיול תרגם סימולטנית לעברית, לרווחת המטיילים.
סדר פסח אורגן לשביעות רצון המטיילים, כאשר דרור לקח חלק גם בתפילה וגם בשירה
ואפשר לבצע את קריאת ההגדה כמעט כהלכתה.
בזכות השקט הפנימי של דרור, הקבוצה התגבשה ואפילו מתכננת לארגן מסעות נוספים
בהדרכתו ותחת ארגון מסעות.
הטיול עצמו היה מעבר לציפיותינו, גרם לקבוצה לבצע אתגרים מסוכנים ומפחידים כאחד.
לסיום, שמחנו להכירך כמדריך וכאדם.
אנחנו מודים לך על הימים היפים בקובה וקוסטה ריקה ומאחלים לך שעוד אנשים רבים
ייהנו מכישוריך ומאישיותך הכובשת.

קבוצת המטיילים
13.4.16  -  28.4.16
מסעות

דרור ישראלי, פרו ואקוודור 2015

30  באפריל 2015

לכבוד הנהלת חברת מסעות

שלום רב

טיול מאורגן לפרו ואקוודור – אפריל 2015

חזרנו מטיול של חברתכם לפרו ואקוודור.
זכינו בחוויה בלתי רגילה של טיול מדהים, מתוכנן ומאורגן היטב, ומוקירים את המאמץ שהושקע להצלחת הטיול.
גורם מרכזי להצלחת הטיול הוא ללא ספק המדריך דרור ישראלי. נעים הליכות, נבון, צנוע, בעל יחסי אנוש ראויים לשבח, סבלני, פותר בחומה רבה כל בעיה ומשרה אווירה מיוחדת לאורך כל הטיול. בעל ידע מקצועי מעמיק, מכיר היטב את התרבות, ההיסטוריה והפולקלור המקומי, דובר השפה המקומית עובדה שסייעה לנו להרגיש "כמו בבית" מול ההתנהלות עם המקומיים.דרור לא חסך שום מאמץ, ועשה את דרוש על מנת לעמוד בלוחות הזמנים וביקור בכל האתרים המתוכננים לפי מסלול הטיול.

כל הכבוד!

נשמח לקבל מידע אודות הטיולים שמתוכננים בהדרכתך.

בכבוד רב,

אלכס וסוניה באואר

העתק: דרור ישראלי

דרור ישראלי, סקנדינביה יולי 2017

יולי 2017
לדרור
תודה על ההדרכה שלך לטיול לסקנדינביה
נחתנו באוסלו בירת נורבגיה. ביקרנו בבנין העיריה, האונברסיטה. שוטטנו ברחובות העיר וראינו מבנים מיוחדים וכמה קתדרלות.
ביקרנו בשווקים ובמקומות יחודיים. שטנו בפיורדים ראינו את המפלים שופעי מים רבים.
הרים מושלגים וירוקים נוף מהמם.
עברנו דרכים עקלקלות דרך הטרולים בכל מקום זרימה של מים
נסענו לשבדיה לעיר שטוקהולם הבירה שוטטנו ברחובותיה היפים בשווקים ביקרנו בבנין העיריה האונברסיטה ובארמון המלך וכמה כנסיות.
שטנו לפינלנד לעיר הבירה הלסינקי ביקרנו בכמה קתדרלות מרשימות ביופין במיוחד הקתדרלה החצובה בסלע היא מרשימה ומיוחדת במינה.
ביקרנו בבנין העיריה שוטטנו בשווקים וחזרנו למעבורת חזרה לשטוקהולם לטיסה הביתה.
תודה לך על הידע שהעשרת אותנו והחכמנו יותר בזכותך.
נסית לעשות הכול שהטייול ינעם לנו יותר.
תודה תודה

יום טוב טיסה נעימה ✈
ונשתמע

דרור ישראלי, דרום ספרד, 25.5.2023

היה כף להכיר אותכם,לצחוק, לטייל, ללמוד דברים חדשים ולקבל מנת ישראליות טובה שתחזיק אותי עד לביקור הבא
בישראל.
תודה לדרור על טיול מהנה ועשיר בידע. היה נהדר.
טיסה נעימה לכולם
מטי

דרור ישראלי, דרום ספרד, מאי 2023

בישראל.
תודה לדרור על טיול מהנה ועשיר בידע. היה נהדר.
טיסה נעימה לכולם
מטי

תודה לך רחל שיצגת אותנו ברגש עמוק ובתאור נכון ומדויק של ימי הטיול. דרור שאפו על הדרך הנועם והיכולת הפסיכולוגית שלך ליצר אוירה חיובית ומדהימה. תודה לכולם על טיול מוצלח ונעים.

גם אנו מצטרפים לתודות.
שמחנו להכיר חברים חדשים בטיול המאורגן הראשון שלנו,זה שנים רבות.
נעמתם לנו מאד.
ולך דרור אנו מוקירים תודה על ההדרכה המצוינת,על ההובלה של כולנו -בביטחה ובנועם,ועל ההתייחסות האנושית יוצאת הדופן שאפיינה את התנהלותך במהלך הטיול.
כולנו זכינו!
אורנה שי

תודה לאלי ולזמרת אביבה תודה לך רחל בעד כל מילה ומשפט
ולך דרור שכל מילה ומשפט , נכון הם!
ותודה לכם קבוצה נהדרת, כפי שאביבה אמרה דרור קיבלת קבוצה מצויינת נסיעה טובה ובריאות לכולם
שרה אזולאי

תודה לאלי

דרור ישראלי, דרום ספרד, 25.5.23
דרור ישראלי, דרום ספרד, 25.5.2023

רציתי להמליץ על דרור המדריך של הטיול לדרום ספרד.
מדריך אנושי ומקצועי אדם נפלא במיוחד.
גם לפרגן למסעות על האירגון.

קורל

דרור ישראלי, דרום ספרד 2=24/5/23

Dear Sir,
My name is Daniela Cohen,  We are members of Kibbutz Ein-Gedi. My husband Yehuda and I were on  our first trip with 'AMSALAM" with
the guide who was Dror Israeli.  The tour was  to Andalucia, Spain from May 25th-June 2nd.

We totally enjoyed every minute, and were shown sites that we will always remember.
As my husband  and I have traveled quite a bit -we have learned from our experiences that it is so dependent on the GUIDE...and
not just "the place" that makes the trip memorable. I would like to say a few words about Dror Israeli, our guide.

He took such personal care of each of the 24 people on our tour, plus every driver, plus every guide that took part in each section of our
trip.  He is such a caring person, making sure that each one of us has what we need. Whether it was our room being given two
separate beds, and his beforehand calling each hotel and making sure that we had one single bed. We had one very difficult, lady on
the tour that only a psychologist and very caring person could take care of her tremendous needs. Dror did it without ever complaining,
and when I thought I personally would explode with all her requests, Dror just smiled, and was so polite.

I do hope that Dror will be our guide on another trip, and we thank your company for choosing such a very knowledgeable person.

Thank you for your time.

Most Sincerely,
Daniela and Yehuda Cohen

P.S. I will definitely recommend your Company to other people and of course DROR ISRAELI.

דרור ישראלי, דרום ספרד 24/5/23

שלום רב

רוצה לשבח ולהמליץ על המדריך דרור ישראלי .
הארגון היה ראוי לשבח,דרור מדריך בחסד עליון,בעל ידע רב ואישיות כובשת.
אשמח לשוב לטייל בהדרכתו.
בכבוד רב
קורל בח

טיול מאורגן לדרום ספרד -25.5-2.6.2023.

דרור לחופש נולד תמיד לצעוד קדימה, לנדוד אל המחר אל החופש. ואנחנו גילינו דרור נוסף כמו שלא נשפוך כמות גדולה של תבלינים לתבשיל, כך אתה , דרור , בחוכמתך ידעת לטפטף לנו כל יום, מהידע שלך בהיסטוריה , תרבות, אדריכלות , של ספרד ופורטוגל. בעיקר נהנו להקשיב על ההיסטוריה היהודית בספרד. הידע שלך בספרדית ובאנגלית , יתרון עצום , עזר לנו בהתנהלות עם המקומיים. דרור, נעים הליכות , צנוע, במרוקאית אומרים "מנטש". לקחת איתך 24 מטיילים , הטרוגניים, במלוא מובן המילה , הפכת אותנו לגוש אחד. כאילו מכירים אנו מהגן , ידעת , כמו נגר לעץ, להדביק אותנו, ידעת לדבר עם כל אחד/ת מאיתנו בגובה העיניים, ידעת לפסוע בין כולנו ברגישות ועדינות נפלאה. נתת לנו הרגשה "אני פה בשבילכם"! תודה על הנחישות , ללא ליאות, על העובדה שלא לוותר על כלום , גם אם ההליכה הייתה קשה לחלק מאיתנו, . דרור ....תקשיב ידעת לשלב בין תבונה - ורגישות בין מקצועיות - וחברות. וואלה מקנא בך, אצלי יש לך דוקטורט בהבנת נפש האדם. כולנו אוהבים לטייל ברחבי העולם, הטיול מעניק לנו את אחד הדרכים הטובות לגלות מקומות שלא הכרנו, מנהגים חדשים, להנות מדברים שאפילו לא ידענו שמסבים לנו הנאה. הגיל הוא נתון שאף אחד מאיתנו לא מחשיב, כי בגילנו, נסתכל קדימה ונאמין שיש לנו עוד המון המון חלומות להגשים . זה דרכו של עולם, כל מה שמתחיל , גם מסתיים, וכל מה שמסתיים , מתחיל מחדש, ובטוחה שנמשיך לטייל עם חב אמסלם, אני אישית, אחפש אותך , דרור, כמדריך. תודה