נגישות

צרו איתנו קשר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור איתכם קשר תוך דקות ספורות

הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות באתר.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

ניתן לשנות את ניגודיות הצבעים על בסיס רקע בהיר
האתר מותאם לעיוורי צבעים

הבהרה

יש לציין כי חרף מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר הונגשו. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות. במידה ונתקלתם בבעיה, הנכם מוזמנים לשלוח לנו משוב.

חזרה למדריכים

איתי הורביץ

מדריך ותיק המתמחה ביעדים הבאים:

1. אוסטרליה, ניו זילנד. (הונג קונג, סינגפור).
2. האוקיאנוס ההודי (מאורציוס, איי סיישל, מדגסקר, ראוניון.)
3. כל אירופה כולל לאיים האזורים.
*עשרות רבות של טיולי שייט נהרות
קרוזים, מדריך כבר משנת 1996 מעל 400 טיולים.
4. ארצות הברית.
5. דרום אפריקה

הטיולים הבאים של איתי

מכתבי תודה לאיתי

איתי הורביץ', קרוז לאוסטרליה וניו זילנד 01/2019

09.02.2019
לכבוד
חברת "מסעות"  - לידי ההנהלה !
                                                                                                         הנדון : בעקבות טיול לניו-זילנד ולאוסטרליה
                                                                                                        בתאריכים שבין ה-19.01.2018 ל-07.02.2019
נוהג מקובל הוא להקדיש בתום טיול תיירותי מספר מילים בשבחו של מדריך, אולם כשמדובר במדריך שלנו איתיי קצרה היריעה מלהכיל את כול שבחיו; שיפעת כישוריו עולה על כול דמיון; איתיי הוא מדריך מקצועי שמאחוריו שנות ניסיון רבות; הוא היסטוריון חובק עולם שמיטיב לשזור בתכניו של המסע (כן, מסע) פרשיות מרתקות מן העבר הרחוק והקרוב כאחת תוך שילוב מוטיבים קומיים ורומנטיים - ואת כול זה הוא עושה  בחן רב.
איתיי הוא מדריך אחראי-דאגן שטורח לטפל בכול פרט ופרט  לשביעות רצונם, בכול זמן ומקום; לעיתים הוא גם נוטל שרביט של מדריך ספורט, גורר אחריו את בני הגיל השלישי  חזרה לימי הנעורים, מדרבן אותם וכאילו היו תלמידי בית-ספר תיכון – והחברים ממושמעים, סרים למרות גם כאשר הם כמעט רדומים ונופלים מן הרגלים; באוטובוס הוא מנסה לרענן את זיכרונם באשר לאתרים ולתאריכים היסטוריים וגיאוגרפיים, וכאשר אחדים מחבריה עונים שלא במדויק הוא אינו מסתיר את אי-שביעות רצונו וטורח לחזור ולהסביר.
איתיי נתגלה לנו כבעל חוש הומור עוקצני ושובב כאשר הוא שולח לחלל האוטובוס בדיחות משעשעות ומגולל פרשיות שאינן פוסחות על היחסים שבינו לבינה ומדיפות לעיתים  ניחוחות של יחסי אהבה. ואי-אפשר כמובן להתעלם מן הפאן התרבותי-מוסיקלי שהוא הוסיף למסע כאשר הופיע מצויד בגיטרה שהפיקה צלילים ערבים לאוזן מיצירות הביטלס ואחרים וכך גרם נחת-רוח מרובה לחברים, ומי שהרגיש אחרת שיקום ( וכאן  שרים חברי הקבוצה את הקטע "אף אחד לא קם...)
בשיחות עם רעים במהלך המסע קלטו אוזניי הדים ותגובות, כמו:  "הוא מתוק מדבש, הוא מלא כרימון, כייפי, מנש, לא מתלהם, סבלני וקר-רוח גם במצבי לחץ והוא גם סמכותי שלא מהסס לגעור בשומעיו אם כי בכפפות של משי", ולכול זה אני מוסיף: איתי, בצד היותו מדריך מעולה, הוא אדם שניחן בחכמת-חיים למרות גילו הצעיר. בקיצור נתברכנו במדריך רב-ידע ופעלים שאינו חוסך מאמץ לשרת את החברים על הצד הטוב ביותר. כאן אני רוצה להודות בשמה של בת זוגי פאני לאיתיי ולכול חברי הקבוצה על העידוד והתמיכה שזכתה להם בעקבות היעלמותה המסתורית של מזוודתה – ודווקא ביום הולדתה. תודה לכולם מקרב לב.
ולבסוף אנו רוצה, בשם החברים, להודות לחברת "מסעות" על שירותיה הנדיבים והמפנקים ועל שבחרה באיתיי להיות המדריך שלנו, ומי שחושב אחרת – שיקום.. (החבר'ה לא קמים, ורק שרים "אף אחד לא קם..) ומה יותר יפה מלחתום את הדברים באמירה שסיגלנו לעצמנו במהלך המסע: "אנחנו מאוד נהנינו, השאלה אם גם אתה, איתיי, נהנית?", ואם כן - אנא פרט !
הערה: דברים הוקראו במפגש סיכום

חיים ארביב (עיתונאי) - נייד 050-2524309

מכתב לחברת מסעות.
הנדון.  איתי הורוביץ מדריך מסעות בטיול.
חלפו חודשיים ויותר מאז שחזרנו.  מסתבר שטיול כזה צריך לעכל זמן כדי להבין איזו חוויה מדהימה היתה לנו.
אנו קבוצה של 8 זוגות שהגענו כקבוצה בתוך קבוצה.  וחשבנו ולדעתנו אנו מייצגים את כל הקבוצה בהתרשמות שלנו מהטיול.
אנו חייבים לציין את המדריך איתי ונעלה מספר נקודות שאינם מחייבים אותו כמדריך ועשה אותם בחום באהבה וברגישות גבוהה.
נציין שאף אחד מאיתנו לא נסע עם איתי לפני ולא שמענו עליו לפני הטיול.
שיחת הזום הראשונה היתה חשדנית עם חששות לא מבוטלים.  הסתיימה כמובן עם תקווה שאנו יוצאים לטיול עם קבוצה טובה. ואנשים נוחים.
מפגש בשדה היה מאוד לחוץ.  עלינו לטיסה לדובאי.  וברגע שנחתנו התחיל הטיול.   שמענו את ההוראות של איתי עמידה בלוחות זמנים.   ולכבד אחד את השנייה.  הטיולים התחילו בבוקר למחרת.  הקבוצה עשתה רושם חיובי מאוד למרות שאנו כמעט מחצית ,החצי השני בהחלט עשה רושם טוב וכך היה.
וכאן באה מנהיגותו של איתי בטכניקה יוצאת מהכלל בלי להכביד במילים ובלי להעמיס עלינו באינפורמציה מיותרת,החל לגבש את הקבוצה ברכות וברגישות כיאה לאנשים בגיל השלישי. לאחר מספר ימים הקבוצה התלכדה.  הזוגות שהגיעו לבד מצאו מיד חברותא והתלכדו. לאחר ימים צפופים ומלאים פעילות בדובאי.  ולמרות האכזבה שהתכנית המיוחדת,מופע בדובאי בוטל ובמקומו קיבלנו שייט.  למרות האכזבה בקרב רבים. איתי ידע לייצג את החברה והנמיך את הלהבות ודאג לפיצוי ולרגיעה בקרב המאוכזבים.
טסנו לסידני טיסה ארוכה של 13 שעות.   ובסיומה הגענו למלון ושם התרחש אירוע קשה מאוד.   זוג המבוגרים בקבוצה קיבלו הודעה מרה שהנכד נפטר לאחר מחלה קשה.  בשעות הראשונות הסתבר לנו בדיעבד שאיתי טיפל במשפחה בשיא הרגישות והעדינות ושמר על פרטיותם ולא אמר לאיש עד אשר הסכמו שיספר לקבוצה.   מסתבר שהיתה מהומה לא פשוטה סביב הארוע כאשר המשפחה דרשה שיחזרו ארצה והזוג לא רצה.  איתי משקיע שעות בתיווך בין הצדדים כאשר מצד אחד נותן להם את כל האפשרויות :טיסה חזרה ארצה ומצד שני מאפשר להם לקבל את ההחלטה לבד.  לבסוף החלטו לצאת לשייט כאשר ברור להם שבמשך השייט אין פתרון. לאורך השייט דאג להם ואיפשר להם דרך הטלפון שלו להיות בקשר עם המשפחה ככול שהתאפשר.  מקרה אנושי נוסף שאיתי התגלה במלוא גדולתו ורגישותו. זוג שהגיע לטיול הזה רק כדי להגיע לחוף בונדי אוסטרליה לבקר במקום ולקיים טכס אשכבה לבן הצעיר שלהם שהלך לעולמו בגיל צעיר והחלום שלו היה לחזור לחוף בונדי כדי לגלוש. הגענו למקום ואיתי גייס את הצוות בבית ספר לגלישה לשתף פעולה ולקיים טכס קטן של הדלקת נר ואיסוף חול מהמקום כדי להביאו למצבת הזכרון בארץ.  הארוע מאוד ריגש אותנו וכמה היה חשוב להורים השבורים לסגור מעגל.  ואיתי הגשים להם את המשאלה. בימי השייט ירדנו לביקורים באתרים ואיתי הדריך בכול מקום עם הידע המדהים שלו וההסברים המקפים בכול מקום שהגענו.
בנוסף היה לנו לעונג להשתתף בהרצאות בימי ים על נושאים מרתקים שלא קשורים לטיול.   וביידע שלו בתחום ובמצגות מלהיבות של תמונות שצילם במקצוענות.
בערבים ידע תמיד לגבש אותנו בריקודים ובכשרון שרק לו יד שהוא שר את שירי הביטלס.
בהמשך הטיול ומדי פעם הפתיע אותנו בצ׳ופרים שחברת מסעות פינקה אותנו הוא ידע לבחור את המתנות הקטנות והמקסימות תמיד עם מסר קטן וזכרון מהטיול.
לסיכום.   לא נסעתי הרבה לטיולים מאורגנים אבל מספיק כדי לומר שהוא הטוב שבטובים ביידע. במקצועיות.   בתזמון.  בדאגה.   ברגישות.  ביחס.  ובתשומת לב לכולם ללא אפליה או העדפה כולם שווים.  הקשר שהוא מקפיד לקיים עם הקבוצה.   ובמשפט אחד לסיום.  ברור לכולנו שנמשיך לטוס עם מסעות ולדרוש את איתי המדריך.

איתי הורביץ', קרוז לאוסטרליה וניו זילנד 1/23

איתי היקר!
ממרום גילי כמי שהשתתף בעשרות טיולים מאורגנים. מרגיש לעצמי חובה לשתף את תחושותיו כלפיך כמדריך שהשתתפתי בו לאחרונה בהדרכתך המופלאה.לאוסטרליה.
יש בך את כל התכונות והכשרון שלדעתי הופכות אותך למדריך מושלם!
 הידע הרב חוש ההומור הסבלנות והנינוחות שאתה מקרין גרמו לי ולקבוצה עונג שקשה לתארו במילים.. כדי להבין עד כמה זה באמת כך ממליץ בחום למי שאוהב את עצמו לטייל בעולם רק איתך!!!
וזה מה שאני מתכוון לעשות בעתיד!
אריה רוזנבלום

איתי הורביץ, קרוז לאיסלנד 7/2023

שלום רב,

התברכנו להשתתף בפעם ראשונה בחיינו בטיול מאורגן ( אנחנו ,אשתי ואני, בני 77 וכל החיים מפליגים ומטיילים לבד) טיול שאורגן על ידכם בהנחיתו, ליווי והדרכתו של איתי הורביץ שהוכיח לכולנו מעל לכל ספק שהוא לא רק ראוי לכך ( רמתו והידע שלו הרבה מעל הממוצע למיטב שיפוטינו) אלא גם אתם כחברה זוכים לנקודות זכות רבות כשהוא מייצג אותכם.
אשמח אם תפנו אותי לגורם מוסמך בחברתכם כי בכוונתי להוסיף למה שכתבתי לעיל וגם להצביע לכמה נקודות שחשובות להתייחס במגמות השתפרות לטיולים עתידיים.
בברכה,
אריה ואסתר קרן
טל 0522570028

איתי הורביץ, קרוז לאיסלנד, 7.23
איתי הורביץ, קרוש לאיסלנד 7/2023
איתי הורביץ, קרוז לאיסלנד 7/23

לכבוד : חברת "מסעות "

ברצוני לשבח את המדריך איתי הורביץ על היותו אדם עם נשמה גדולה , מקצועי , בעל ידע רב בהיסטוריה וגאוגרפיה , שחוקר ולומד על העולם בדרכו הייחודית ומעבירה למטיילים בצורה מעניינת ומסקרנת . לא משעמם אפילו לרגע במחיצתו !! לאורך כל הטיול בכל זמן ובכל מקום , איתי דאג לכל פרט ופרט בצורה מדוקדקת ומדויקת ולשביעות רצונם של כולם . בנוסף לכך , איתי ניחן בסגולות מצוינות , בשל יחסי האנוש המעולים שלו והיותו רגיש אוהב אדם ואהוב על הבריות , כשרוני בשירה , במוזיקה ומלא בידע כרימון . בפלפולי לשון , "חד כתער ". בדרכו המיוחדת איתי דאג לגבש את הקבוצה ולאחדה . הקבוצה התברכה במדריך מושלם . בשמי ובשם בעלי עופר אנו רוצים להודות על טיול מתוכנן להפליא על הרגישות והאוזן הקשבת במענה לכל בקשתינו ובקשת הקבוצה . תודה גם לחברת "מסעות "על המקצועיות הרבה .

בהערכה רבה ,

עופר וחניתה כהן

טיול לקרוז המאורגן לאיסלנד כולל איי שטלנד ואיי אורקני – בתאריכים : 3-15.7.2023

טיול מאורגן - קרוז לקנדה וניו אינגלנד בהדרכת איתי הורוביץ -ספטמבר 2023

גיא, שמואל
שלום רב,
לפני למעלה משבוע חזרנו מטיול מאורגן -קרוז לקנדה וניו אינגלנד בהדרכת איתי הורוביץ. טיול שאמור היה להמשך 16 יום והתארך ל 17.
טיילתי בלא מעט טיולים מאורגנים בחיי, דרך לא מעט חברות, אך עם מדריך כמו איתי לא נפגשתי מעולם.
פגשתי מדריך, אדם, מיוחד בכל היבט אפשרי. מדריך בנפשו ו"איש של אנשים" בנפשו. לא היה דבר שבו איתי לא הפגין יכולות יוצאות דופן: ידע, אכפתיות, דאגה, שלווה, נועם הליכות, יוזמה, יכולת לפתרון משברים, סבלנות אין קיץ, בקיאות מרשימה באין סוף היבטים ותחומים, חשיבה מקדימה ועוד ועוד. יש בו את כל התכונות הדרושות למדריך טיולים אך בעיקר - כל התכונות הדרושות לאפיין אדם טוב, נעים ואכפתי.
חשוב לי להגיד, באתי עם בני בן ה 12 לטיול. היינו יוצאים דופן בקבוצה מכל היבט. ועם זאת, איתי, מהרגע הראשון, אימץ את בני אליו ולא הניח לו - דאג לו, הסביר לו, התעניין בו, בצורה שאינה מובנת מאליו.
מעבר לכך, איתי דאג לכל אורך הטיול להיות קשוב לצרכיו של כל משתתף ומשתתף (והיו כאלו שהעמידו אתגר לא קטן). מעולם לא כעס, מעולם לא הפגין ולו שבב של חוסר סבלנות או אי הכלה.
בכל משבר או תקלה שנתקלנו בו במהלך הטיול -תמיד מצא פתרונות, אלתר, דאג להשיג עבורנו את הטוב ביותר (למשל ביום שהגענו לבר הרבור והירידה לחוף התעכבה - דאג להשיג לנו את הכרטיסים לירידה הראשונה לחוף ולאחר מכן-לדאוג שהסיור בפארק יצא לפועל למרות שהתשלום כבר בוטל והמשרד המקומי לא הסכים להוציאו עקב בעיות תשלום ). כמובן שהשיא היה עם ביטול הטיסה לארץ - ידע לנהל את המשבר הזה בצורה מיטבית, לעדכן אותנו, להתנהל תחת שינוי התוכניות המהיר והלא מתוכנן ואפילו להדריך אותנו באתונה...
בהיבט הבין אישי - תמיד צחק, ניגן לנו, שר לנו ובעיקר הקפיד להשרות אווירה טובה.
אני חושבת שהוא באמת אדם מיוחד במינו - מוכשר במגוון תחומים ומודל ל"מדריך טיולים".

לכן, חשוב לי להגיד זאת בצורה שלא משתמעת לשתי פנים - אין, לא היה ולא יהיה מדריך כמו איתי. אני מקווה שאתם מודעים לכך שהוא בבחינת "נכס" לחברה ומבחינתי - לנסוע מעכשיו רק איתו.